Over Ons

Overzicht

Het plezier van het musiceren voor ons publiek en voor onszelf, dat is wat 'Ons Verlangen' voor ogen heeft. De variatie waarmee 'Ons Verlangen' dit kan doen is groot. Harmonieorkest, drumband en doedelzakkenkorps vormen samen een prachtig en uniek geheel van meer dan 90 muzikanten.

Stoeten, processies, parades en concerten in binnen- en buitenland staan op het programma van de harmonie dat jaarlijks een 15-tal optredens omvat. Neem gerust een kijkje in onze agenda om te ontdekken waar je ons binnenkort kan zien.

Voor iedereen met muziek in zijn bloed heeft ‘Ons Verlangen’ heel wat te bieden: een jeugdorkest, de blaaskapel, het groot harmonieorkest, de drumband en een doedelzakkenkorps! Koppel dat aan prachtige optredens in binnen- en buitenland, de fijne repetities en het gezellig samenzijn achteraf op zaterdagavond en je hebt alle ingrediënten voor een bloeiende en boeiende vereniging.

Contact:

Zaal 'Ons Verlangen'