Overzicht

Zaterdag 18/05

Klik hier voor het programma van zaterdagavond.

Zondag 19/05

Klik hier voor het programma van zondag en de reservaties voor de BBQ en comedy night.

Maandag 20/05

Klik hier voor het programma van maandag.

Programmatie zaterdag 18 mei 2024

Ons Verlangen Proeft

Het 77ste Pinksterfestival van 'Ons Verlangen' opent met een Bierproeverij en Whisky Tasting opgeluisterd door folkband "Saints in the Pub".

Programmatie zondag 19 mei 2024

Misviering, BBQ, concerten en comedy night

De Pinkstermisviering, opgeluisterd door zangkoor Pro Musica, een heerlijke zelfbereide barbecue en fanfare- en harmoniemuziek, dat zijn de ingrediënten van een geslaagde Pinksterzondag. Afsluiten doen we met een comedy night met Yannick Noben.

Voor de barbecue betaal je een basisprijs van 10 euro per persoon voor het groentenbuffet aangevuld met uw vlees- vis- en/of vegankeuze.
Voor de combinatie barbecue & comedy night betaal je een basisprijs van 15 euro per persoon.
Reserveren kan t.e.m. 13 mei via onderstaand formulier.

Enkel zin in een avondje comedy? Dan kan je voor 10 euro per persoon je plaats reserveren tot de dag van het optreden zelf.

Na de inschrijving ontvangt u per e-mail de bevestiging van uw bestelling en de instructies voor de overschrijving van het totaalbedrag.

Reservering barbecue en/of comedy night

Reservatie BBQ en/of comedy

captcha reload

Programmatie maandag 20 mei 2024

Ons Verlangen for Kids

Jens de Lakei zorgt voor een show vol plezier voor onze jongsten terwijl de kids tussen 8 en 15 jaar hun fantasie kunnen botvieren in een Lego-Workshop. Tijdens de pauze is er een optreden door ons jeugdorkest Harmominie.

Inschrijvingen voor de Lego workshop starten binnenkort.

Contact:

Zaal 'Ons Verlangen'